Atentie : Acest blog creaza dependenta ! Pentru a evita complicatiile ulterioare, continuati sa-l vizitati. In cazul aparitiei simptomelor ce creaza sentimente de scarba si dreptate, continuati sa-l cititi.

miercuri, noiembrie 21, 2007

Se poate

Si totusi, cam asa am considerat ca e bine sa incep acest articol. Si totusi am aratat ca suntem o echipa, ca putem sa jucam fotbal, ca Mutu si Chivu nu sunt indispensabili, dar pe langa multe plusuri, apare ca de obicei cea mai mare hiba a romanului, mentalitatea.
Insa, prin acest articol nu voi mai cauta sa critic pe nimeni ci sa felicit o echipa nationala, construita din bucatele de un Victor Piturca care are o intuitie absolut geniala. Este o calificare foarte bine venita, am obtinut calificarea dupa primul loc cu 29 de puncte, urmata de Olanda cu 26 si Bulgaria cu 25. Si daca ne-am gandi ca am pierdut 2 puncte cu Bulgaria la Constanta din cauza mentalitatii, iar al doilea meci l-am pierdut cu totul din cauza aceluiasi motiv ... am fi avut acum cu 5 puncte mai mult.
Pe langa laudele si aprecierile aduse echipei nationale, a tot ceea ce inseamna ea, tin sa nu trec cu vederea peste aceasta nationala albaneza, o echipa de nota 10, mentalitate vestica, joc deschis si frumos, atitudine atat sportiva cat si la interviuri ce rar intalnesti, modestie iesita din comun. Felicitari Albania !
Astfel, povestea Romaniei continua. Cenusareasa va merge la bal, cu ambii pantofi ... sa vedem cine ne va descalta acum.

Un comentariu:

Pandutzu spunea...

Domnuuu... sa-ti faci si u blogroll !!!

P.S. Flicitari Romania.. trebuia sa-i batem pe Bulgari